Вікторина-гра: «Марафон юних пожежників»
Мета: закріпити
знання учнів з питань пожежної безпеки; приймати оптимальне рішення щодо їх подолання; сформувати навички
правильних дій при
пожежі; навчитися швидко оцінювати
небезпечні ситуації; активізувати
пізнавальну та творчу діяльність школярів; виховувати бережне ставлення до свого здоров'я.
Обладнання :
Пам’ятка;
Правила протипожежної безпеки;
предметні малюнки; таблиці із
зображенням пожежних, видів пожежного транспорту картки з прислів’ями;
роздатковий матеріал, презентація
«Дотримуйся правил поведінки з вогнем!»
І. Вступна
частина
Повідомлення теми та
мети вікторини.
Вихователь: Діти, я отримала листа з погрозами, але не знаю, хто його написав. Може ви здогадались?
«Якщо ви не відгадаєте мої
загадки, то я спалю всі школи і всі будинки.
Звір рудий в печі сидить,
Звір рудий на всіх гарчить.
Він від злості їсть дрова.
Цілий час, а може й два.
Та рукою не чіпай –
Він небезпечний – пам'ятай!
(вогонь)
Друга загадка – де він ховається?
(Сірники, загапальнички, новорічні хлопавки, свічки, бенгальський вогонь,
вогонь у печі і т.д.).
А як перемогти злий
Вогонь, не дати йому вирватися на волю ?
Це проблема, яку
треба розв'язати.
«Статистика інформує :
«Кожні 5 секунд на
планеті виникає пожежа.
Кожний 5-й, що загинув на
пожежі, - дитина.
80 % пожеж виникає
через дитячі пустощі» .
Так, сьогодні дуже
гостро встає проблема знання та дотримання
правил пожежної безпеки, збереження свого життя.
Тому
сьогодні ми проводимо вікторину - гру « Марафон юних
пожежників»
Словник: МНС- міністерство надзвичайних ситуацій. Це люди, які
допомагають при пожежах, вибухах, повенях, катастрофах.
ІІ.Основна
частина.
-
Перевіримо як ви знаєте правила пожежної безпеки, дотримуєтесь
їх, чи зможете ви перемогти вогонь.
-
Кожен з вас позмагається за звання справжнього
пожежника
І тур Вправа «Мікрофон»
Вихователь: Відповідаєте на питання, за правильну відповідь отримаєте
вогник. Починаймо.
1.
За яким номером телефону потрібно
звертатися у випадку виникнення пожежі? (101).
2.
Чому не можна гасити пожежу на електроприладах водою?
(буде замикання або пораження струмом).
3.
Що потрібно
зробити перед тим, як вийти з дому? (Все вимкнути з мережі). Що може
статися через витік газу? ( Вибух ).
4.
На що необхідно
лити воду під час гасіння : на вогонь чи на палаючий предмет? (На
палаючий предмет).
5.
Що треба робити, якщо під час перегляду
телевізора з нього пішов дим? (Вимкнути телевізор. Викликати пожежну
службу, позвати на допомогу дорослих або самому накинути на телевізор щільну
тканину, ковдру).
6. Що слід зробити, якщо в квартирі чути
запах газу? (104).
ІІ
тур «Марафон Приказок»
Учасники називають прислів’я.
1. Сірник
невеличкий, а вогонь – велетень
2. Не май
звички сірники носити в кишені.
3. Сірник маленький, а біда велика.
4. З вогнем погані жарти – жартувати з ними не
варто.
5.Сірники не чіпай, в сірниках
вогонь
- До нас у гості завітав мешканець лісу-
їжачок.
Він хоче розповісти нам лічилку про пожежну
безпеку, а ми проведемо з ним фізкультхвилинку.
Фізкультхвилинка « ЛІЧИЛКА»
Не вмикай на кухні газ – РАЗ,
Не клади в за піч дрова – ДВА,
В лісі сірників не три – ТРИ,
Не лишай вогонь в квартирі – ЧОТИРИ,
Не лягай при свічці спать - П’ЯТЬ,
Іскра впала на підлогу – погасіть – ШІСТЬ,
Зачиніть вікно, коли в небі грім – СІМ,
У грозу під деревом не стій у лісі – ВІСІМ,
Сірником не забавляйтесь – ДЕВ’ЯТЬ,
Пам’ятайте всі, про що в лічилці йдеться – ДЕСЯТЬ.
ІІІ тур
Конкурс малюнків «Обережно!Вогонь!»
На це завдання вам відводиться 5 хвилин. Усім
учасникам потрібно дуже швидко розфарбувати пропоновані малюнки. Виконати
потрібно так швидко, ніби ви поспішаєте пожежу гасити.
ІІІ. Заключна
частина.
Гра –
інсценування: Діти в масках супер героїв перемагають злий вогник, повторюючи правила
поведінки при пожежі.
Підбиття підсумків та нагородження званням «Пожежника»
Вихователь: Ми пригадали всі правила пожежної безпеки,
виконали всі завдання вікторини. Перемогли разом ВОГОНЬ!
Зберегли
всі школи та будинки. Дякую вам за активність, ви
молодці!
Немає коментарів:
Дописати коментар